Karnım Tok ,Sırtım Pek

Ara sıra,bazı bazı.Buraları zamanla doldururum ,şimdi ne desem yalan olur

Sevgili blog sakinleri ! diye başlayıp kalitesiz bir yazı yazmak için açmıştım blogumu bugün .Aaa ! Bir de ne göreyim sevgili Kurabie beni mimlemiş .Tabi bundan ötürü evde bir panik havası esti ,siz sevgili blog insanlarının da bildiği gibi "Mimlenmek " kelimesi "işaretlenmek" ,"lekelenmek " gibi anlamlara geliyor .Bu anlamlar esen panik havasının nedenini daha iyi anlatabilmiştir sanıyorum .

Tabi ,acar ve araştırmacı kimliğimle google'un altına üstüne getirdim (külliyen yalan daha ilk sonuçta ulaştım istediğime ) .Meğerse blog ortamında bambaşka anlamlara tekabül ediyormuş bu mimlenme müessesi .Bir nevi sobelenme ,bir oyun efendime söyleyeyim bir kendini tanıtmakmış .

"İnsanın kendini tanıması " zordur derler ,dememişlerse de şimdi uydurdum .Herneyse lafı eveleyip geveleme huyumdan şu an için vazgeçip kendimi tanıtmaya başlıyorum hemen . Umarım şöyle alengirli ,gıllıgışlı ,fürfürüjlü bir yazı olur .

  • Efendim ben 12.12.1986 seri numarasıyla üretilmiş bir insan evladıyım .
  • Ömrümün hiçbir sabahında uykusuna alamamış biriyim . 24 saat uyusam bile mi ? Evet ,24 saat uyusam bile .
  • İzmir-Bornova'da yaşadım/yaşıyorum .İzmir aşığıyım tek kelimeyle .
  • İşletme okudum yıllarca ,bir saniye bile sevmeden hem de .Benim olayım başka be hacı !
  • Doğum tarihinden mütevellit yay burcu olduğumu şappadanak anlamışsınızdır zaten .
  • Optimist bir kişiyim .Yani o derece optimist ki "yarın kıyamet kopacak " deseler ,ben de onlara derdim ki "sorun değil teknik bir arızadan dolayı ertelenebilir " .Bu derece lanet olsun .
  • kendi çapımda programlamaflash ve web tasarımı ile uğraşıyorum .Kendi çapım dediğime bakmayın aslında yarıçap bile değil .
  • Ney üflüyorum kendime ,günün stres ,sıkınıtı ve bilimum tatsızlıklarından kurtulmak için .
  • Okumayı seviyorum daha doğrusu sevmekten ziyade ihtiyaç ya da karşı koyamadığım bir şey .Plakaları ,tabelaları ,kartvizitleri üstünde harf ve yazı olan her şeyi okuyabilirim .
  • Şiir ve denemeler yazıyorum .Haa şimdi siz diyebilirsiniz "Epiktetos,yazıyorsun ama bir de blogun haline bak " .Ben de size derim ki o zaman "Yazdıklarımı bana mail yoluyla gönderip okusana bunu çok güzel yazmışlar diye gönderiyorlar " .Bundan ötürü biraz korkutuyor bu araklama olayları beni .
  • Kahve bağımlısıyım .Amaerikan filmlerindeki gibi bir terapiye katılıp " Hi ! My name is Epiktetos .I am coffee addict " diye haykırmak istiyorum .
  • Alsancak'ı sevememe rağmen Küçükpark'ı da bir o kadar seviyorum .Daha samimi geliyor bana .
  • Dahi anlamındaki 'de' nin ayrı yazılmaması Kurabie gibi beni de sinir ediyor . Hatta konuşurken bile ayırmaya çabalıyorum . Ama sevenlerin ayrılmasına tahammül edemiyorum .
  • Sigara ve alkol insani ölçülerde kullanıyorum .Abartmadan tadında .
  • Sakin bir insanım ,kolay kolay sinirlenmem .Sinirlenince de hemen geçip gidiyor zaten .
  • Galatasaray taraftarıyım ama sadece taraftar .Futbol sevmiyorum .Hani "biri hangi takımlısın" diye sorarsa ,sorusu havada kalmasın o yüzden .
  • Televizyon izlemeyi uzun süre önce bıraktım ,telefon da kullanmıyorum ve facebook'um da yok . Evet bunların hepsini hayatımdan çıkarmış durumdayım .
  • "Ne tür müzik dinliyorsun ? " sorusuna yıllardır içten içe kin besledim .Ama tarz olarak grunge dinliyorum diyebilirim size.
  • Heroes hastasıyım (izlemelere doyamam bebeeiimm ).
  • Şimdilik bu kadar ,kendimi tanıdıkca eklerim buraya .

Kalın sağlıcakla .

6 Dil Yarası:

siz mimli insanlar niye ugrasip didinip 100 madde yazmiyosunuz(:
bknz. ugrasan didinen kurabie..
100e tamamlayacaksin bunu epik sana odev(:

kaç olmuş bilmiyorum ki ben de ,sayacağım şimdi :) Ödev alınmıştır .Ama 100 ün hükmeti nedir Kurabie ? Ben öyle 100 maddelik bir insan değilim :)

100 diye ayarlamis agolsun kuzenim yazarken cani ciksa da insanin gayet goruldugu uzere cikabiliyo biraz ugrasiniz efenim(:

baktım da benimki 20 maddeymiş ,80 madde fazla ,nasıl insanüstü bir çabadır Kurabie ,kaç günde bitirdin ? :)

bitiyo bitiyo ordan bisi aklina gelio ordan bisi bi bakiomussun bitmis(kandirmaca:)

deneyeceğim bakalım ,umarım 100 olur .Mimlenmek zor bu devirde :)

Yorum Gönder

Hakkımda



Gökyüzünde bir yıldızdım ,son dilek tutulmadan biraz önce.

İzleyiciler

(B)esin Kaynağı