Karnım Tok ,Sırtım Pek

Ara sıra,bazı bazı.Buraları zamanla doldururum ,şimdi ne desem yalan olur

Gülüşüne kurulu hamakta sallanırken düşüncem
döşüme yaşanmamış ilkokul aşklarının toyluğu düşerdi.
Ve
bulut kokan intihar sevdalısı yağmur taneleri düşerken yerlere
okyanus ellerin ev sahibi olurdu ...
Vaadedilmiş cenneti gören deliler gibi sevinirdi fikrim
(o an lâl olurdum)

-bilir misin ?

Yanan ellerinden biraz umut dilenirken kırık parmağım
ırzı kırık şeytan aklımı çelerdi .
-korkma-
Bana sensiz cennetin kapıları bile dar gelir .

- ve ben bilirim

kalbi isliler kırarken sevdanın kaburgasını
sen ellerindeki yağmurla umudun kökünü sulardın

-kadınım-

sen her zaman
kalbimi yedi katlı gökyüzüne çıkaran

-KAHRAMANIMSIN-










3 Dil Yarası:

''....bulut kokan intihar sevdalısı yağmur taneleri...'' ,sevdim.

Hem de toplu intihar ediyorlar her defasında =)

oyle dusununce biraz sürü mantıgına kacıyor(:

dipnotcuk:su kelime dogrulama olayi cok kasiyor yalniz(:

Yorum Gönder

Hakkımda



Gökyüzünde bir yıldızdım ,son dilek tutulmadan biraz önce.

İzleyiciler

(B)esin Kaynağı